rólunk

A közigazgatási informatikai megoldásoktól a versenypiaci fejlesztésekig

A Govern cégcsoport

A Govern-Soft Informatikai Kft. magánszemély által alapított vállalkozás. A cég meghatározó szakemberei az alapítás óta működnek együtt a rendszer üzemeltetés és szoftverkészítés területén.

Működésünk első éveiben főként a közigazgatási területen felmerülő különböző problémák megoldására fejlesztettünk szoftvereket, mely területen a Govern-Soft Kft. országos ismertségre tett szert és a piac meghatározó szereplőjévé vált.

Az utóbbi években azonban az állami központosítás következményeként a közigazgatási piac meglehetősen beszűkült, ezért a cég nyitott a gazdálkodási szféra irányába is. Olyan szoftverek fejlesztésébe kezdtünk, amelyek a piacfelmérés alapján hiányt jelentenek jelenleg mind a magyarországi, mind a nemzetközi piacon.

Rendszereink kialakításánál és üzemeltetésénél elköteleztük magunkat a biztonság, a hosszú élettartam, a vevői- és jogi követelmények magas szintű teljesítése mellett. A gazdaságosság fenntartását a módszereink hatékonyságával, a mindenkori legkorszerűbb, új, innovatív eszközök és technikák alkalmazásával kívánjuk garantálni.

Munkánk mércéje ügyfeleink mindenkori elégedettsége. Ezért valljuk, hogy a nagy szakértelem mellett körültekintést, maximális odafigyelést és elkötelezettséget igényel ez a hivatás, a tervezéstől elkezdve a megvalósításon át az üzemeltetésig.

Az egyre bővülő termékkínálat és megnövekedett ügyfélkör okán a Govern-Soft Kft. az évek során további cégekkel egészült ki, így 2018-ban megalakult a Govern cégcsoport.

A Govern cégcsoport alá 5 cég tartozik, melyek mind különböző területeket fednek le:

    • Govern-Soft
    • Govern-Solution
    • Govern-Smart
    • Govern-System
    • Govern-Service

DOLGOZZ ÉS TELJESEDJ KI EGY INNOVATÍV, DE CSALÁDIAS CÉGNÉL!

Szögezzük le: a Govern cégcsoport nem egy multi cég. Nincs hatalmas irodaházunk, évszázados múltunk és nagykönyvben megírt céges kultúránk, nem szervezünk 500 fős karácsonyi partikat – cserébe viszont mindenki ismeri egymás nevét, tudjuk, hogy ki miért felelős, így mi valóban egymást segítve tudunk előrébb jutni. Minden munkatársunk saját területén az egész céget képviseli, nem csak egy-egy részszeletet.

Nálunk a fejlődés nem pusztán lehetőség, hanem a napi munka velejárója, mivel –egy multival ellentétben– a projektek és folyamatok teljes felügyeletét kollégáink végzik, nem csak egy pici szeletét. A multifunkcionális csapatmunka valóban több vállalati területet jelent, az egyéni fejlődés nálunk létkérdés, melyet nem csak elvárunk, de ahol tudunk támogatunk is, hiszen KKV-ként nekünk tényleg a munkatársaink tudásában, képességeiben és tehetségében van az erősségünk.

Ha Te is szeretnél egy családias, innovatív és vidám csapat részese lenni, akkor nézd meg aktuális állásajánlatainkat, vagy küldd el önéletrajzodat a info@govern.hu e-mail címre.

NYITOTT POZÍCIÓK

Üzemeltetési osztály
Üzemeltetésért felelős csapatunk elsősorban intézmények és vállalkozások informatikai rendszerének üzemeltetésével foglalkozik. Igazi problémamegoldók vagyunk, és sokat tehetünk partnereink hatékony működéséért! Ha szeretnél informatikai szuperhős lenni, jelentkezz valamelyik aktuális pozíciónk egyikére!

Kereskedelmi osztály

Értékesítési és kereskedelmi osztályunk feladatai közé tartozik, hogy szoftvereinket és szolgáltatásainkat minél szélesebb körben ismerjék meg, és használják szerte az országban, és természetesen az is, hogy meglévő ügyfeleink minél elégedettebbek legyenek termékeinkkel kapcsolatban.
Ha Te is szívügyednek érzed az ügyfél elégedettséget, vagy a sivatagban is el tudod adni a homokot, akkor jelentkezz hozzánk!

Jelenleg nincs nyitott pozíció ezen a területen, de küldd el nekünk önéletrajzodat, és ha a jövőben a profilodnak megfelelő munkakört tudunk kínálni, kapcsolatba lépünk Veled!

Fejlesztési osztály

Programozó és fejlesztő csapatunk a felelős azért, hogy a szoftvereink használhatóak legyenek, és valóban azt tudják, ami segíti ügyfeleinket informatikai problémáik megoldásában. Fejlesztő kollégáink nélkül nem lennének termékeink, ezért ha rendelkezel informatikai szaktudással, és szeretnél a semmiből valamit létrehozni, akkor ne habozz, küldd el jelentkezésedet az aktuális nyitott pozíciók egyikére!

Jelenleg nincs nyitott pozíció ezen a területen, de küldd el nekünk önéletrajzodat, és ha a jövőben a profilodnak megfelelő munkakört tudunk kínálni, kapcsolatba lépünk Veled!

Operatív osztály

Minden cég működésének motorja a hatékony back office, akik lehetővé teszik a napi munka gördülékenységét. Operatív csapatunk felel a cég hatékony adminisztrációjáért, a pénzügyi működés biztonságáért, az eszközeink használhatóságáért, és minden, a munkahelyi életünket befolyásoló tevékenységért.
Tekintsd meg nyitott pozícióinkat, és jelentkezz hozzánk, ha szeretnél fontos fogaskerék lenni a Govern Group életében!

Jelenleg nincs nyitott pozíció ezen a területen, de küldd el nekünk önéletrajzodat, és ha a jövőben a profilodnak megfelelő munkakört tudunk kínálni, kapcsolatba lépünk Veled!

Mérföldkövek

A GOVERN CÉGCSOPORT MEGALAKULÁSA

Az egyre bővülő termékkínálat és megnövekedett ügyfélkör által generált újabb feladatok magas szintű ellátása érdekében az egyes termékkategóriákat különböző cégekbe szerveztük ki, így 2019-ben megalakult a Govern cégcsoport. A Govern cégcsoport alá 5 cég tartozik.

alkalmazott 29 alkalmazott

szoftver 65 saját fejlesztésű szoftver

bevétel 500 millió Ft árbevétel

GOVERN VERSENYPIACI MEGOLDÁSOK

Nem állunk meg! Az elmúlt 17 év során rengeteg jó ötlet hevert a fiókunkban, és most elérkezettnek láttuk az időt, hogy az önkormányzati és intézményi tapasztalatainkat és tudásunkat felhasználva hatékony informatikai megoldásokat kínáljunk a versenyszféra számára is. Elsősorban olyan szakértői területeken, mint pl. vállalatirányítás, energiamenedzsment és projektmenedzsment, ahol számos újfajta megoldással tudjuk segíteni a kis-, közép- és nagyvállalatokat is.

alkalmazott 24 alkalmazott

szoftver 26 saját fejlesztésű szoftver

bevétel 312 millió Ft árbevétel

FELHŐ ALAPÚ MEGOLDÁSOK

Társaságunk jelentősen bővítette szoftverkínálatát saját fejlesztésű, felhő alapú megoldásaival. A fejlesztésre a közigazgatási területen felmerülő egyéb feladatok ellátását támogató szoftverek hiánya miatt volt szükség:

  • CityOps – Városüzemeltetési szoftver, amely megkönnyíti és biztosítja a fenntartó, az intézmény és az alvállalkozók közti kommunikációt, karbantartási és üzemeltetési feladatok elvégzését.
  • DynApp – Univerzális nyilvántartó rendszer, vagyis adatkezelő rendszer, amely a felhasználók nagyszámú adatait egyedileg testre szabható formában tartja nyilván.
  • E-közüzem – Számlafeldolgozó rendszer, amely a közüzemi számlák rendszerezését és kezelését könnyíti meg a magánszemélyektől a több telephellyel rendelkező nagyvállalatok, vagy intézményi fogyasztók számára.
  • Meshwork – Munkafolyamat-kezelő rendszer, amely egy komplex és teljesen testre szabható munkafolyamat kezelő rendszer, amely képes kezelni az értékesítés, ügyfélkezelés, projektmenedzsment és az operatív működés feladatait.

alkalmazott 17 alkalmazott

szoftver 15 saját fejlesztésű szoftver

bevétel 180 millió Ft árbevétel

ÚJ TERMÉKEINK BEVEZETÉSE

Az egyre növekvő piaci informatikai kihívásoknak megfelelve cégünk további, elsősorban közigazgatási szektorban működő szervezetek támogatására fejlesztette ki a Menza Pure Étkezés nyilvántartó rendszert és az Adózási Földkönyvet

alkalmazott 11 alkalmazott

szoftver 10 saját fejlesztésű szoftver

bevétel 110 millió Ft árbevétel

GOVERN-SOFT KFT. MEGALAKULÁSA

A korábbi sikeres időszaknak köszönhetően a Govern-Soft Kft. országos szintű ismertségnek örvend közigazgatási területen. Népszerű szoftverünk: CGR Integrált Pénzügyi- Számviteli Rendszer mintegy 450 számú önkormányzati intézményben került felhasználásra.

alkalmazott 6 alkalmazott

szoftver 5 saját fejlesztésű szoftver

bevétel 25 millió Ft árbevétel

A GOVERN-SOFT KFT. JOGELŐDJÉNEK MEGALAPÍTÁSA

Cégünk elsősorban az önkormányzatok és intézményeik informatikai támogatását tűzte ki célul. Sikerünknek tartjuk, hogy 2001-2008 között mintegy 60 önkormányzat és 320 intézmény informatikai problémájára tudtunk hatékony megoldást kínálni.

alkalmazott 1 alkalmazott

szoftver 2 saját fejlesztésű szoftver

bevétel 2,5 millió Ft árbevétel

MINŐSÍTÉSEINK

ISO-9001 minősítés
ISACA minősítés

Együtt működő partnereink

HP partner
DELL partner
Pannon Egyetem partner

Forduljon hozzánk bizalommal!

Ulbertné Schmidt Zsuzsanna

kereskedelmi vezető
+36 75 830 295

schmidt.zsuzsa@govern.hu

Tájékoztatjuk látogatóinkat, hogy weboldalunk működéshez szükséges munkamenet cookie-at alkalmaz. Ezen cookie-k kezelése az adatkezelő jogos érdeke (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont). Az erre vonatkozó érdekmérlegelési tesztet az adatvedelem@govern.hu email címre érkezett kérés esetén az érintett rendelkezésére bocsájtjuk.
A működéshez szükséges cookie-k segítenek használhatóvá tenni a weboldalunkat azáltal, hogy engedélyeznek olyan alapvető funkciókat, mint az oldalon való navigáció és a weboldal biztonságos területeihez való hozzáférés.

Ezen kívül statisztikai cookie-k segítenek abban, hogy elemezni és megkülönböztetni tudjuk weboldalunk látógatóit. Ezt azonban csak akkor tesszük, ha Ön kifejezetten hozzájárul munkánkhoz, weboldalunk folyamatos fejlesztéséhez. A statisztikai cookie-at a jelölőnégyzet kipipálásával tudja elfogadni.
Bővebb tájékoztatásért kérjük olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat!
Működéshez szükséges cookie-k
cookies-accepted
Ebben a cookie-ban tároljuk, hogy milyen típusú cookie-kat fogadott el.
PHPSESSID
Munkamenet adatokat tartalmazó cookie. Oldal bezárása után ez a cookie megsemmisül.
Statisztika cookie-k – Hozzájárulok
_gat_gtag_UA_16228285_3
Ezzel a Google Analytics jelöli saját magának, hogy az analitikai mérés aktiválva van.
_ga
Ezzel a Google Analytics az oldal látogatóit különbözteti meg.
_gid
Ezzel a Google Analytics az oldal látogatóit különbözteti meg.
Cookie beállítások