Regula szoftvercsomag

Az intézmények működtetésének könnyű kezelhetőségére

Szervezetének működtetéséhez egyre több és több kötelező adminisztrációs kötelezettségnek kell eleget tenni? Szinte már kevesebb idő jut a tényleges feladatra, mint a sok papírmunkára? Előfordult már, hogy lemaradtak egy pályázatról esetleg bírságot kaptak egy kisebb adminisztrációs hiba miatt?

Ez a rémálom holnaptól véget érhet. Mi itt a Govern cégcsoportnál kidolgoztuk a megoldást az Ön problémájára.

A Regula egy olyan szoftvercsomag, amely megkönnyíti az intézmények mindennapos tevékenységét. Megoldást kínál minden kötelező adminisztratív információ rögzítésére, korszerű tárolására és rendszerezésére. 

Jellemzői:

  • Online elérhető szoftvercsomag: nincs szükség fizikai telepítésre, a géppark felújítására
  • Testreszabható folyamatok, jogosultságok: a felhasználók csak a számukra szükséges információkhoz, funkcióhoz férnek hozzá
  • Felhasználóbarát megjelenés: gyorsan átlátható, könnyen kezelhető felület, nincs szükség hosszú betanulási időre
  • A változások nyomonkövetése nagyon egyszerű, a napi folyamatok és a kiemelt ügyek állapota egyaránt bármikor ellenőrizhető
  • Az adatkezelés és archiválás rendszere testreszabható, a szervezet adatkezelési és adatmentési szabályozásához illeszthető

Szoftvercsomagunk moduljai:

Az intranet keretrendszer megkönnyíti a közös munkát. Az összes dolgozó hozzáfér, így mindenki számára elérhetővé tehető az összes fontos információ akár szervezeti egységenként lebontva. Például: dokumentumok (szabályzatok, eljárásrendek, utasítások, kézikönyvek), belső hírek, dolgozói elérhetőségek, hasznos linkek, a napi feladatok ellátásához szükséges adatok.

Külön modult készítettünk a kötelezettségvállalások kezelésére a következő területeken: pénzügy, üzemeltetés, HR, tanügy, pályázat. Ebben az esetben egy olyan zárt felületről van szó, ahol előre meghatározott szerepkörökhöz kapcsolható jogosultságokon keresztül kezelhető az összes projekt. A folyamat minden egyes lépése könnyen nyomon követhető és visszakereshető, az igénylő bármikor tájékozódhat az igénye állapotáról. A jóváhagyott kötelezettségvállalásokból vezetői kimutatások készíthetők, a korábban már alkalmazott dokumentumok később sablonként felhasználhatók.

A szerződések és számlák megfelelő kezelését külön modul biztosítja, amely a felhasználó igénye szerinti lebontásban kezeli és tárolja a szerződéssel kapcsolatosan keletkezett dokumentumokat. Ezek a szerződések egyedi tulajdonságok alapján szűrhetők, csoportosíthatók, például: szállítónként, kategóriánként, vagy akár szervezeti egységenként. A kívánt dokumentumok könnyedén exportálhatók csv, xlsx kiterjesztésű fájlformátumban. A lejárati határidővel ellátott szerződések esetén a rendszer figyelmeztet a szóban forgó szerződés megújítására.

A munkarend nyilvántartó programunk segítségével egyszerűen rendszerezheti a dolgozók munkájához kapcsolódó nyilvántartásokat például: a munkarendet, vagy a szabadságok ütemezését. Könnyedén letölthetők a bérszámfejtéshez szükséges adatok, sőt a rendszer automatikusan elküldi a kért dokumentumokat a KIRA rendszer számára, így Önnek erre már nem lesz gondja.

A közüzemi számlák kezelésére beépítettük egyik legnépszerűbb termékünket az E-Közüzemet a Regula csomagba. Programunk segítségével az összes intézményének és telephelyének adatait egyetlen felületen, strukturáltan láthatja, minden szolgáltatóra vonatkozóan, akár mobil alkalmazáson keresztül. A szoftver számlák begyűjtése, tárolása és rendszerezése mellett, megkönnyíti a mérőóra leolvasást, a túlfizetés nyilvántartását, valamint eljuttatja a kellő adatokat a könyvelő rendszer és az energetikai szakreferens számára. A programcsomag használatával a határidőket sem kell többet fejben tartania, a rendszer a kért beállítások alapján figyelmeztet a befizetési kötelezettségről.

Az intézményüzemeltetés modulunk tulajdonképpen egy, az Ön igényeire szabható kommunikációt támogató, nyilvántartó program, amely a MeshWork nevű munkafolyamat-kezelő szoftverünkön alapul. A program rendszerezve tárolja az összes teendőt (például: meghibásodások kezelése, a működéshez szükséges berendezések beszerzése) valamint a hozzájuk kapcsolódó tevékenységek haladását, megjegyzéseket, és a folyamat során keletkezett dokumentumokat, egyetlen felületen. A belső kommunikáció mellett, hozzáférések biztosításával támogatja a közös munkát a külső szerződéses partnerek számára, így ők is könnyedén bekapcsolódhatnak a folyamatokba. Igény szerint kialakított, a szervezet arculatához igazodó egyedi dokumentumok, email sablonok küldése is megoldható.

Jankovics Gábor

tanácsadó

Komáromi-Juhász Krisztina

tanácsadó