Elektronikus szerződésnyilvántartás

Egy univerzális nyilvántartó rendszer, melynek segítségével a szerződések teljes életszakasza nyomon követhető
Cserélje le Excel nyilvántartását egy korszerű, minden igényt kielégítő rendszerre, mellyel növelni tudja működésének hatékonyságát és átláthatóságát.

Több, mint nyilvántartás!

  • Rendszer építés: Excel alapú nyilvántartásait átemelheti egy integrált jogosultságokat és automatizmusokat tartalmazó rendszerbe, melyet ön épít fel és szab testre.
  • Nyilvántartás: Egységesen kezelheti szervezete összes adatát: akár ingatlanainak, berendezéseinek, gépeinek, dolgozóinak adatait.
  • Közös használat: Vezessék közösen nyilvántartásukat akár több helyről egyszerre.
  • Események: Nyomon követheti eseményeit, melyekhez munkalapokat, jegyzőkönyveket rögzíthet.
  • Szerződéstárak: A szerződések egységesen kezelhetők a szerződéstárak kialakításával.
  • Dokumentum: A szervezet által fontosnak tartott valamennyi dokumentum csatolható, és a későbbiekben bármikor hozzáférhető.
  • Határidő: Rögzíthetők vizsgálatokra, vizsgákra, jogosultságokra vonatkozó határidők (pl.: tűzvédelmi, munkavédelmi, érintésvédelmi felülvizsgálatok). A rendszer a rögzítést követően a felhasználó igénye szerinti időpontban jelzi az eseményt, még annak lejárati ideje előtt.
  • Kimutatások: A rendszerben vannak előre legyártott, kész összegzések, és szabadon szerkeszthető szűrési feltételek.
  • Verziókövetés: Lehetőség van a szerződések különböző verzióinak nyomon követésére.

Miért ajánljuk univerzális nyilvántartó rendszerünket?

  • Mert a segítségével testre szabhatja nyilvántartását. A rendszer átalakításához nincs szükség programozóra.
  • Mert az Internet segítségével Ön bárhol hozzáférhet a nyilvántartott adatokhoz.
  • Mert a jogosultságok kialakításával egyedi hozzáférések adhatók meg, így minden kolléga a számára fontos információhoz jut hozzá.
  • Mert a strukturáltan tárolható információknak köszönhetően Ön gyorsan hozzájut a szükséges adatokhoz, így a döntéshozás ideje jelentősen lecsökken.
  • Mert nyilvántartását egyszerűen, a saját igényeihez igazodva bővítheti.
  • Mert a fontosnak tartott dokumentumok csatolhatóak, jelölhetőek és könnyen hozzáférhetőek.
  • Mert a rendszer több lehetőséget is biztosít a nyilvántartott adatok folyamatok szűrésére, kimutatások készítésére.
  • Mert lehetőség van a rendszerben véleményezésre és jóváhagyásra is.
  • Mert az elkészített kimutatások Excel-be és Word dokumentumba is kiexportálhatók, valamint nyomtathatók.

Komáromi-Juhász Krisztina

tanácsadó